توان موشکی ایران متناسب با تهدیدات روز آمد می شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
<-Text3->





بازدید : 596
نویسنده : محمد رضا نجفی

   

به گزارش کوردپیام  به نقل از ایرنا، شمخانی صبح امروز (یکشنبه) در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پدافند هوایی در دانشگاه پدافند این مطلب را در جمع خبرنگاران بیان کرد.

وی، توان موشکی ایران را مانند فناوری هسته ای، ذاتی، بومی، خوداتکا و خودکفا ذکر کرد و اظهار داشت: توانمندی ها و مراکز نظامی جمهوری اسلامی ایران که ماهیتی صلح آمیز و بازدارنده دارند توسط بیگانگان «نظارت بردار» نبوده و نیست.

دبیر شورای عالی امنیت ملی خاطرنشان کرد: قدرت هوایی دشمنان ناهمتراز ایران را به دقت رصد می کنیم و برای ایجاد موازنه در این حوزه برنامه های مناسبی را در دست اجرا داریم. شمخانی یادآور شد: در حوزه پدافند هوایی، توان شناسایی اهداف به خوبی توسعه یافته و در افزایش توان موشکی نیز اقدامات قابل ملاحظه ای انجام شده است.

وی همچنین گفت: شناسایی، کنترل و انهدام پیشرفته ترین پهپادهای رادار گریز جاسوسی توسط شبکه یکپارچه پدافندی کشور پیام روشنی از قدرت و قابلیت مدافعان آسمان جمهوری اسلامی ایران دارد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به سوالی درباره فرجام مذاکرات هسته ای با 1+5 به تصمیم ایران برای تعامل منطقی و استمرار مسیر گفت و گوها به منظور تحقق حقوق هسته ای و لغو تحریم های ظالمانه و غیرقانونی اشاره کرد و یادآور شد: پیشرفت های علمی و فنی ایران در بخش های هسته ای، هوافضا، نانو، بیوتکنولوژی، سلول های بنیادین و غیره در طول بیش از سه دهه تحریم غرب علیه ایران حاصل شده است و به طور قطع این روند بدون تاثیرپذیری از تحریم با قدرت ادامه خواهد یافت.

شمخانی با بیان این که قرارگاه خاتم الانبیا (ص) یک مرکز عملیاتی است که قدرت بازدارندگی را به همراه سایر بخش های نیروهای مسلح پیش می برد، افزود: این قرارگاه دستاورهای ارزشمندی را با کمک دانشگاه ها و مراکز نظامی به دست آورده و در همه نقاط مورد نیاز پدافند سرمایه گذاری های قابل توجهی را انجام داده است.

وی تصریح کرد: شبکه پدافندی یکپارچه کشور امنیت قابل قبولی را در فضای جمهوری اسلامی ایران فراهم کرده و امروز فضای کشور، امن ترین فضا برای پروازهای غیرنظامی است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی همچنین گفت: قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران احتمال وقوع هرگونه تهدید نظامی در آینده نزدیک را به سمت صفر متمایل کرده و دشمنان ایران به دلیل هزینه سنگینی که تهدید نظامی برای آنها به دنبال خواهد داشت هرگز به این گزینه فکر نمی کنند.

انتهای پیام /



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: