بیانیه خانواده های شهدا پیرانشهر در جواب سخنان فرماندار تکاب
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
<-Text3->





بازدید : 516
نویسنده : محمد رضا نجفی

هفته دهه فجر فرصت مناسبی است تا از ایثارگریها و زحمات انسانهای مخلص و خدوم در عرصه های استقامت و فرزندان فداکار ایران اسلامی تجلیل شود چون محور دفاع از انقلاب اسلامی ما شهیدان هستند.

ماموستا محمودی امام جمعه پیرانشهردر گفتگو با کوردپیام گفت: شهادت یعنی وارد شدن به حریم خلوت الهی و شهادت هدیه ای از طرف خداوند برای کسانی که لایق هستند.

وی اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا باعث تداوم حرکت انقلاب اسلامی است و نباید از آن غافل شویم.

امام جمعه پیرانشهرآیات قرآنی و احادیث نبوی به جایگاه رفیع شهید پرداخت و اظهار کرد: ارزش شهادت بالاترین ارزشها بوده و هر چیز به مرور زمان کهنه می شود مگر خون شهید، که همیشه جاوید و پابرجا است.

وی افزود: پیامبر بزرگوار اسلام (ص) می فرماید قسم به آنکه جانم به دست اوست دوست داشتم در راه خدا نه یکبار و دوبار بلکه چندین بار زنده و شهید شوم .

 

محمودی گفت: دستاوردهای این انقلاب از نثار خون شهدا بدست آمده و ما امروز باید از این دستاوردهای گرانبها حمایت کنیم .

وی شهدا را مظهر اقتدار و عزت ایران اسلامی خواند و اعلام کرد: امروزه پاسداری از خون شهدا و احترام گذاشتن به خانواده های شهدا وظیفه همه ماست .

وی تصریح کرد: در دوران 8 سال دفاع مقدس تمامی کشورهای مستکبر رژیم بعثی عراق را تزریق میکردند و درصدد بودند ملت ایران را زیر سلطه خود قرار داده و استقلال و آزادی را از ملت ما بگیرند که خون جوانان برومند عدالت و آزادی را به ارمغان آورد و اقتدار ایران اسلامی را مستحکمتر کردند و  امروز با تبعیت از آرمانهای والای امام راحل (ره)، ضمن حفظ و حراست از ارزش های دینی و فرهنگی ایران اسلامی تمامی دسیسه های دشمن را نقش برآب می نماییم.

بیانیه خانواده شهداء پیرانشهر با محکومیت سخنان فرماندار تکاب:

امروز به فضل همین شهادتها و برکت خون شهدا ملت ما سربلند و ابرومند است،  خون شهیدان عزیز ما بهای بزرگی است که ملت ایران برای حفظ شرف، استقلال و دین پرداخته است. زنده نگه داشتن یاد شهدا باعث تداوم انقلاب اسلامی ما است ویاد شهدا باید همیشه در فضای جامعه زنده باشد و ما بعنوان بازماندگان شهدا و دفاع از ارمانهای آن گل های همیشه سرخ خواستار برخورد با نا اهلان جامعه انسانیت هستیم.

 

انتهای پیام /



:: موضوعات مرتبط: اخبار , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: توهین به شهدا ، بیانیه خانواده های شهدای پیرانشهر- محکومیت سخنان فرماندار تکاب ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: