کوسرت رسول علی: کُردهای عراق خود را مدیون جمهوری اسلامی ایران می دانند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
<-Text3->





بازدید : 641
نویسنده : محمد رضا نجفی
بە گزارش کوردپیام، کوسرت رسول علی معاون اول دبیر کل اتحادیە میهنی کردستان بە مناسبت سی و ششمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی سە پیام جداگانە خطاب به رهبر معظم انقلاب، رئیس‌جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی صادر کرد.
متن پیام کوسرت رسول علی معاون اول دبیر کل اتحادیە میهنی کردستان خطاب بە مقام معظم رهبری به شرح زیر است:
محضر مبارک حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای
مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی ایران
از طرف خود و رهبری اتحادیە میهنی کردستان، سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به محضر مبارک حضرتعالی و همە ملت ایران تبریک عرض می نمایم. این انقلاب به رهبری امام امت اسلامی، آیت اللە خمینی (ره) نقطە پایانی بر سیستم فاسد و دیکتاتور شاهنشاهی بود و تبدیل بە منبعی الهام بخش برای ملت های آزادیخواە منطقە و در این میان مردم کُرد گردید.
حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای؛ مردم کرد در کردستان عراق طی سی و شش سالی کە از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می گذرد در قیام ها و قربانی هایی کە برای حفظ موجودیت و دستیابی بە آزادی تقدیم کردە؛ از همان آغاز جنبش نوین خلقمان تحت رهبری اتحادیە میهنی کردستان و کمک بە نیروهای پیشمرگ و پناە دادن بە آوارگان کُرد و گشودن مرزها بە روی هزاران کُرد کردستان عراق کە از ظلم و ستم صدام حسین فرار کردە بودند، خود را مدیون جمهوری اسلامی ایران می داند. شما همچنین عامل اصلی سقوط این رژیم ظالم و سفاک و نجات ملت عراق بودید.
از بدو تاسیس حکومت اقلیم کردستان نیز جمهوری اسلامی ایران همکاری های دوستانە و دلسوزانەای با این حکومت داشتە و روابط دیپلماتیک، سیاسی و بازرگانی فی مابین نیز شاهد گسترش روزافزون بودە است.
جمهوری اسلامی ایران همچنین در مقاومت مردم ستمدیدە ما در برابر درندەترین دشمن اسلام و انسانیت کە وحشی گری هایش با نام مقدس اسلام انجام می شود و همە معیارهای انسانی و ارزش های دینی را پایمال کردە است و وحشیانەترین شیوەهای قتل و ویرانگری را در پیش گرفتە، همچون وظیفەای انسانی و دینی حامی و همکار عراق و برادران کُردش می باشد و اطمینان داریم کە در این جنگ با همکاری و کمک های جمهوری اسلامی ایران بر تروریست های داعش پیروز خواهیم شد.
بە همین دلیل لازم می دانم در سالگرد ظهور این انقلاب بزرگ، بە حضرتعالی تبریک گفتە و امیدوارم همکاری و پشتیبانی هایتان از مردم کردستان و ملل منطقە بیشتر شدە و روابط فی مابین گستردە و مستحکم تر گردد.
با تقدیم احترامات فراوان
کوسرت رسول علی
معاون اول دبیر کل اتحادیە میهنی کردستان
منبع:کردپرس

انتهای پیام /



:: موضوعات مرتبط: اخبار , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: کردستان - پیر انشهر ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: